2012. október 2., kedd

Utazás Budapestről...

A pszichológusom azt mondta, hogy időben készüljek fel az utazásra. Búcsúzzak el az ismerőseimtől, és már jóelőre pakoljak be. Az vonatra szállás előtt egy héttel már legyen kész az összes papír és zárjak le minden projektet, amit le kell zárnom. Szerezzek be egy Berlin-útikönyvet, és ismerjem meg a város, még mielőtt odaérek: tudjam, hogy mit érdemes megnézni, hova érdemes elmenni, milyen a tömegközlekedés és a mentalitás, mennyien laknak a városban, és milyen vallásúak. 
A vonat indulása előtt egy órával már érdemes odamenni. Az utolsó napot szenteljem az utazásra való készülésnek, bár ekkor már nyilván be vagyok pakolva. Ekkor már ne találkozgassak senkivel, csak pihenjek rá az útra (bár előtte is sokat aludtam, ugyebár). 

Az utolsó napok elég sűrűre sikeredtek. Volt benne nagyszülőlátogatás (mindkét irányba), kétnapos konferencia, iskolai eredményhirdetés, sok intéznivaló, és majdnem minden estére valamilyen buli. 
Miután a héten rekordmennyiséget, hét órát aludtam vasárnapra virradólag, találkoztam még pár emberrel, és nekiálltam pakolni a két nappal korábban megszerzett bőröndbe. Kinyomtattam azokat a papírokat, amik kellenek majd a beiratkozáshoz, és megfejtettem, hogy hogyan jutok el a kolimhoz tömegközlekedéssel. Ezen kívül nagyjából semmit nem tudtam a városról, de ez volt a lényeg. 
A vonathoz indulás előtt tíz perccel érkeztünk. Ez a bejegyzést még otthon tervezem megírni, és ezzel a zenei vonal mellett egy újabb "rovat" indult a blogon "pszichológusom mondta" címmel. 
Beköltöztem, beiratkoztam. Az első 24 órával kapcsolatban egy meglepetéssel készülök, de még nincs kész. Az, hogy eddig nem írtam igen egyszerűen abból következik, hogy nem találtunk internetet: itt nem adják ingyen az utcán vagy a kávéházakban, de még a mekiben sem. A koliban majd lesz, meg az egyetemen is, de azt el kell még intézni. 
Minden rendben, mindenünk megvan, még gulyást is ettünk, és holnap jelentkezek egy bejegyzéssel arról, hogy mi történt azóta, hogy letett minket a vonat hétfő reggel a pályaudvaron. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése