2013. február 28., csütörtök

Költözés

Pont két hete írtam az utolsó bejegyzést. A bejegyzések ritkulása nem a lelkesedés, sőt, nem is a megörökítésre érdemes események hiányát jelzi, hanem egyszerűen a dolgok feltorlódását: itt mostanság van félévzárás, beadandókkal, feladatokkal, ezen kívül a koli helyett új lakást kis kellett találni, és munkát is keresek, az utóbbi másfél hétben pedig otthon voltam. Na, nem mentegetőzés az egész, de ez az időszak napokon belül lezárul, és újra felveszem a fonalat.
Gyorsjelentésként csak annyit, hogy a mai nappal elhagytam a kolit, és átköltöztem egy albérletbe, ahol egy hónapig maradhatok. Megérkeztem, a legfontosabb dolgokat kipakoltam, és ez után a gyors bejegyzés után nekiállok beadandót írni.
Tessék megnyugodni, lesz még Balkesztyű! :)
Amúgy itt lakom:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése